Nå er JYSK klare for å ha fullt fokus på utvidelse og moderniseringer av bedriftens butikker.
– I JYSK har vi stor tro på fysiske butikker i fremtiden. Online salget har vokst under korona, men vi har også erfart at flere kunder har savnet å handle i fysiske butikker. Dette krever at de fysiske butikkene er oppdaterte og moderniserte, og derfor fremskynder vi prosessen med å konvertere alle butikkene om til vårt nyeste butikk-konsept, forklarer Martina Pohjanen, Country Manager for JYSK i Norge.
Åpner nye butikker
Etter at en butikk har blitt oppdatert til det nyeste butikk-konseptet følger en økning i omsetningen.
– Vi arbeider med hele kundereisen, og vi skal være sømløse. De fysiske butikkene er en viktig del av kundereisen. Kundene kan ta og kjenne på produktene, samtidig som de har eksperthjelp fra kompetente JYSK ansatte lett tilgjengelig. I tillegg er det nye butikk-konseptet mer inspirerende, sier Pohjanen.
Fra et globalt perspektiv er de 23 lokale åpningene i Norge en del av en større ambisjon hos JYSK, som fortsetter å utvide og åpne nye butikker. I løpet av det neste året planlegger JYSK omtrent 1.000 lokale åpninger, inkludert 200 nye butikker.