4Service og KLP Eiendom har utviklet et skreddersydd servicekonsept som skal gjenspeile og forsterke eiendommens identitet, kvaliteter og brukeropplevelser.
– KLP Eiendom jobber målrettet med å løfte og utvide servicenivået i sine eiendommer. For en eiendom som Eufemia, med bevisste brukere som stiller meget høye krav til teknologi og service, er det naturlig for oss å stille høye krav til serviceleveransen, sier Odd Edvard Lund, Eiendomssjef i KLP.
– 4Service skiller seg ut som en spennende og innovativ tjenesteleverandør, og i samarbeid skaper vi en skreddersydd løsning tilpasset brukerne. Dette kombinert med leveresansesikkerhet ble særlig vektlagt da vi valgte serviceleverandør til Eufemia, sier Lund.
Egenutviklet app
4Services egenutviklede app, Izy, binder alle tjenestene sammen og bidrar til en sømløs opplevelse og en enkel, effektiv hverdag for brukerne av bygget. I personalrestauranten Oyal vektlegges næringsrik, variert mat som skal inspirere og overraske.
– Det har vært spennende å samarbeide om et skreddersydd konsept på denne måten. Med fokus på den enkelte bruker kombinerer vi teknologi, kvalitet og høy servicegrad slik at det skapes gode opplevelser – enkelt og personlig. Jobben fortsetter i form av å sikre førsteklasses service hver eneste dag, sier Marius Pedersen, direktør salg & marked i 4Service.