I slutten av november åpner Joe & the Juice sitt nye serveringssted på 90 kvadratmeter i første etasje, ved siden av Kicks. Konseptet, kjent for ferskpresset juice, næringsrike smoothier og kvalitetskaffe, kombineres med høy puls, urban stemning og en uformell loungefølelse.

– Vi gleder oss stort til åpningen på Oslo City. Med vår åpne og lyse butikk, designet i en moderne nordisk stil, ønsker vi å skape en atmosfære som passer til den urbane byopplevelsen. Oslo City er et perfekt sted for oss å møte både nye og eksisterende gjester, sier Frederik Holch, Country Manager, Joe & the Juice.

Senterleder Elisabeth Lohk mener konseptet vil bli et godt tilskudd:

– Vi ser frem til å kunne ønske Joe & the Juice velkommen. Med sitt populære konsept, unike miks av sunnhet og storbyenergi blir dette noe som vil passe godt inn her på senteret og bli et naturlig møtested for våre besøkende, sier hun.

Big Bite åpner i større lokaler med nytt konsept

Allerede i begynnelsen av november åpner Big Bite sin nye butikk i andre etasje på Oslo City. Konseptet, kjent for ferske subs, wraps og bowls laget på bestilling, får nå en oppdatert meny og et helt nytt interiør.

– Oslo er et viktig satsingsområde for oss, og åpningen på Oslo City markerer et nytt steg i utviklingen av Big Bite. Vi skal fortsette å tilby rask, rimelig og god mat – men nå med et enda bredere utvalg og en butikkopplevelse tilpasset dagens kunder, sier Jan Yngve Holen, kjedeleder i Big Bite.

Franchisetaker Shirin Spaneus gleder seg til åpningen:

– Vi ønsker å skape en opplevelse som er både smakfull og visuell, der kundene føler seg velkommen fra første øyeblikk.

Den nye menyen byr blant annet på smoothie og milkshake som supplement til de populære klassikerne.

Senterleder Elisabeth Lohk fremhever at satsingen er del av en større utvikling på Oslo City:

– Streen & Strøm jobber kontinuerlig med å utvikle Oslo City både med butikkmiksen samt at senteret nå er i en fase med transformasjon og utvikling, der nye konsepter og butikker bidrar til å skape en stadig mer attraktiv destinasjon for shopping, mat og opplevelser for folk i farta og våre lokale kunder. Med over 11 millioner besøkende og en unik beliggenhet hvor også hele bydelen er i utvikling vil dette være med å heve opplevelsen for både handlende og tilreisende, sier hun.