Selskapet flytter med sine 250 ansatte inn i andre og tredje etasje i det nyrehabiliterte bygget i Maridalsveien 323. Leiekontrakten er på til sammen 2.200 kvadratmeter.
– Det å kunne samle Oslo-kontoret under samme tak i M323 har vært svært etterlengtet. Lokalene i Nydalen passer oss perfekt, da det ikke er langt unna våre nåværende lokaler på Sagene. Det er veldig sentralt med Ring 3 så tett på, og gode kollektivmuligheter i nærheten. Vi gleder oss til å flytte inn i det som er blitt et virkelig flott, rehabilitert bygg, sier Christian Habbestad, daglig leder i Loyalty Customer Service.
– Vi synes det er veldig hyggelig at Loyalty velger seg til M323. Vi tror at de vil bidra til å gjøre dette til et mer levende bygg, og bli en viktig del av leietakermiksen. Loyalty sin profil er akkurat hva vi ønsket oss i dette flerbrukerbygget, sier eiendomssjef Mette Hammer Nordtvedt i Selvaag Eiendom.
Etter den seneste leieavtalen er 48 prosent av bygget utleid. Selvaag Eiendom merker en økende interesse for eiendommen, og har flere prosesser gående om de ledige kvadratmeterne.
– Vi ser at strategien vi har satt for bygget begynner å materialisere seg, og vi gleder oss over at vi stadig får på plass leietakere vi ønsker oss, sier Nordtvedt.