– Vi ønsket en langsiktig samarbeidspartner som forstår våre behov og visjoner. Konseptet som Compass Group har tilbudt, vil bli et solid fundament som underbygger Hinna Park sitt slagord «make business a pleasure», sier daglig leder, Vidar Arstein i Hinna Park Facility Management AS.

Hinna Park sin visjon er å skape Nordens beste bydel og både jobbe og bo i. Et område hvor alt er tilrettelagt for en sømløs hverdag i eksklusive omgivelser.

Attraktivt for leietakere

BOOST Services by Hinna Park kjennetegnes av måltidsopplevelser med varierte og delikate menyer, renholdstjenester av ypperste kvalitet og tilleggstjenester slik som conciergetjenester og møtematbestilling. Alle tjenester vil kunne administreres fra Compass Groups helt nye digitale løsning som vil gjøre hverdagen enklere for leietakerne.

– For å konkurrere om de mest attraktive leietakerne må man treffe strømninger i tiden, ha en attraktiv profil og tydelig identitet. Man må også tilby et bredt spekter av tjenester med høy kvalitet. Dette er forhold vi spesielt har hensyntatt i tilbudet, sier Nina Bruun Taule, salg og markedsdirektør i Compass Group.

Siden Hinna Park startet forvandlingen av Jåttåvågen fra industriområde i 2001 har bydelen blitt ett attraktivt knutepunkt i Stavanger-regionen og et viktig næringsområde med en god miks av ulike bedrifter.

– Vi er veldig fornøyd med å ha signert denne avtalen med en spennende og fremtidsrettet kunde som tar kvalitet på alvor. Vi gleder oss til samarbeidet fremover, avslutter Bruun Taule.

Oppstart blir 1.oktober 2019.