Torsdag 14. september åpnet GlasMagasinet etter en betydelig revitalisering, der KLP Eiendom har invester 100 millioner kroner på oppgraderingen. GlasMagasinet er startskuddet for KICKS satsningen av eksklusive flagship-butikker i Norge. I den 550 kvadratmeter store butikken kan den skjønnhetsinteresserte få påfyll av produkter, inspirasjon og tjenester.

Kunden finner merker som Jo Malone, La Mer, Frédéric Malle, By Terry, Laura Mercier og Hermès sammen med kontemporære merker som Buxom, Smashbox, Urban Decay, Anastasia Beverly Hills og LH Cosmetics fra Linda Hallberg.

Flagship-butikken i GlasMagasinet er også en spennende møteplass for ulike typer aktiviteter.

– Vår ambisjon er å skape et skjønnhetspalass der kunden får en helhetsopplevelse for alle sanser, samtidig som det digitale og fysiske møtes. I tillegg til å ha et unikt shoppingmiljø i butikken, kan vi tilby over 25.000 produkter fra 300 merker via vår praktiske og prisbelønte e-handel, sier Zrinka Wergeland, Head of Marketing i KICKS.