Rogaland

Til leie – Svanketorget - Kontorer i toppetasje med sentral beliggenhet og unik sjøutsikt

1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9
10
10
11
11
12
12
13
13
14
14
15
15
16
16
17
17
18
18
  • BESKRIVELSE

Fasiliteter

Garasje/P-plass
Aircondition/Ventilasjon
Fellesresepsjon
Kantine
Heis
Alarm
Bredbåndstilknytning

Planløsning

9. etasje har en unik utsikt mot Ryfylke, Stavanger sentrum og Østre bydel. Leiearealene er meget arealeffektive og funksjonelle med muligheter for både åpent kontorlandskap og cellekontorer. I etasjen har man tilgang til møterom, print/kopi rom, arkiv, felles tekjøkken, felles sosial sone, toaletter og garderobe, samt en solrik terrasse med flott utsikt mot Stavanger sentrum og innseilingen. Kontorbygget tilbyr i tillegg gode fasiliteter som treningsrom i underetasjen, og et stort auditorium og konferanserom i 1. etasje.

Adkomst

Svanketorget er sentralt plassert, samtidig som det ligger pent tilbaketrukket. Området er en del av sentrumsplanen og ligger kun 5 minutters gange fra Stavanger sentrum. Det er kort vei til offentlig kommunikasjon og enkel adkomst med bil til byggets parkeringskjeller.

Omgivelser

Omgivelsene preges både av havet og områdets grønne lunger. Østre bydel er en inspirerende og levende bydel under enorm utvikling. Her finnes et rikt kulturliv og byens mest spennende arbeidsplasser. Den pulserende urbaniteten og den fjordnære beliggenheten er unikt for området, og har ført til en enorm attraktivitet. Les mer her: www.http://svanketorget.no

Andre leietakere og bygg i umiddelbar nærhet er blant annet: BI, Repsol, Teekay, Sjøkartverket, og Scandic Hotell.

NPRO Kundesenter

Kundesenteret gjør hverdagen enklere gjennom å være ett felles kontaktpunkt for alle henvendelser vedrørende leieforholdet. Det være seg spørsmål om bygget du leier, faktura du har fått, om leiekontrakten, bestilling av nye adgangskort eller behov for hjelp fra vaktmester. Ingen henvendelse er for liten, ingen ei heller for stor. Vårt mål er ganske enkelt å bidra til at dere får en fin dag på kontoret.

Gode vedlikeholdsrutiner for oppfølging av bygninger, tekniske anlegg og infrastruktur kombinert med en god dialog med våre kunder, sikrer at vi i de aller fleste tilfeller løser problemene før de oppstår. Ved behov for assistanse er vår service alltid lett tilgjengelig, rask og pålitelig.